Kiedy jesień już rozgościła się na dobre w Polsce, warto wrócić do wakacyjnych wspomnień. W dniach 29 lipca – 3 sierpnia grupa dzieci z poznańskiej Fary wraz z opiekunami: s. Magdaleną Rosińską, s. Teresą Plutą, p. Pawłem Paszczakiem oraz p. Leszkiem Myszczakiem udała się na wakacyjny wyjazd.

Pierwszym przystankiem wędrówki był Kraków. Zobaczyliśmy najważniejsze miejsca – Wawel, Rynek Główny oraz Sanktuarium Miłosierdzia Bożego w Łagiewnikach. Następnie pojechaliśmy do Zakopanego. To były bardzo intensywne dni, ale dzięki temu mogliśmy przeżyć prawdziwą górską przygodę. Zdobyliśmy Gęsią Szyję (1489 m n.p.m.), byliśmy na Rusinowej Polanie. Kolejnego dnia wschód słońca oglądaliśmy ze szczytu Sarniej Skały (1377 m n.p.m.). Wybraliśmy się również Doliną Suchej Wody nad Czarny Staw Gąsienicowy (1624 m n.p.m.) oraz Doliną Kościeliską do Jaskini Mylnej i Obłazkowej.

Towarzyszem i przewodnikiem naszych wojaży był bardzo doświadczony taternik – Ujek Stasek. Zachęcamy do obejrzenia zdjęć z naszej wędrówki.